تعمیر جاروبرقی رباتیک

تعمیر جاروبرقی رباتیک

تعمیر جاروبرقی رباتیک – تعمیر برد و قطعات الکترونیکی لوازم دیجیتال و خانگی در کلینیک تخصصی دیجی برد Digi-board صورت می گیرد.

جاروبرقی رباتیک

طبق گفته شرکت تحقیقاتی Statistica، جاروبرقی‌ های رباتی در چند سال گذشته محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند و بیش از ۱۴ درصذ مردم در ایالت متحده آمریکا از این نوع جارو هوشمند استفاده می کنند.

جاروبرقی رباتیک خودکار ، به کمک حسگر ها، موتور ها و الگوریتم‌ هایی برای حرکت در فضا و تمیز کردن محیط مورد استفاده قرار می گیرند.

اکثر جاروبرقی های رباتیک ، به برس های جانبی دوتایی ، برس اصلی شناور ، قدرت مکش بسیار بالا و سیستم پاک کن چرخشی مجهز می باشند که ترکیبی از جارو کردن، مکش و تمیزی را به همراه دارند. همچنین به کمک باتری های قابل شارژ تغذیه می شوند و معمولا کل خانه را با یک بار شارژ تمیز می کنند

جاروبرقی رباتیک ، به کمک پرتو های مادون قرمز از برخورد احتمالی به وسایل خانه نظیر : پایه میز ، مبلمان ، دیوار و .. جلوگیری می کند. بسیاری از این نوع جاروبرقی ها تا زمانی که حسگر لمسی آن‌ ها به آرامی به مانع برخورد کند به صورت خودکار سرعت حرکت خود را کاهش می‌ دهند.

یکی از قابلیت های جاروبرقی های رباتیک نسبت به جاروبرقی های معمولی دسترسی بی عیب و نقص در فضاهایی مانند: زیر مبلمان ، تخت ، گوشه های دیوار و … می باشد.

 

 

نکات ضروری جهت استفاده صحیح از جاروبرقی رباتیک

مدت زمان استفاده از جاروبرقی رباتیک نباید طولانی مدت باشد زیرا گرم شدن بیش از حد بدنه باعث سوختن موتور جاروبرقی می شود .

در محیط های قابل اشتعال و خطرناک که امکان بروز آتش سوزی وجود هرگز از جاروبرقی های رباتیک استفاده نکنید.

در محیط های مرطوب ، از این نوع جاروبرقی ها استفاده نکنید زیرا رطوبت محیط باعث اتصال کوتاه و آسیب به موتور می گردد.

پس از هر بار استفاده از پاک کننده اتوماتیک ربات ، پاک کننده اتوماتیک ربات را تمیز  و در جای خشک نگهداری کنید.

آیا جاروبرقی رباتی ارزش خریدن دارد؟

جاروبرقی های رباتی برای تمیز کردن سریع و منظم عالی هستند، اما با توجه به اینکه سطح مکش یکسانی را ارائه نمی دهند نمی توانند جایگزین جارو های معمولی شارژی و سیمی شوند . این جارو های هوشمند بسیار گران تر از جارو های معمولی هستند اما انرزی کمتری از شما برای تمیزی خانه می گیرند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *